petak, 1. travnja 2011.

Intervju koji toplo preporucam procitati - Vjeran Zuppa

dijelovi - citati, koje zelim naglasiti :

"Osobno sam se kao ljevičar izuzetno razočarao kada sam shvatio da je koalicijska vlada iz 2000. došla na vlast bez puke ideje o tome što bi tamo zapravo trebala raditi"
Vidite li izlaz iz takve situacije u ijednoj od parlamentarnih stranaka?
"Da upotrijebim šahovski izraz - mislim da se trenutno nalazimo u demokratskom patu."
"Političke elite u Hrvatskoj su razvile licemjerstvo do neviđenog, i to je strašno."

"Imamo samo prekupce koji prekupuju političke ideje onako kako se inače prekupuju svinje."

"Kod nas se stalno govori o ljevici, ali ja stvarno ne znam što to kod nas parlamentarna ljevica jest. Ništa utješno ne mogu kazati osim što znam da ne mogu glasati za HDZ, muka mi je glasati za SDP, a naravno da ću morati."



"Račan jest doveo Milanovića u stranku i visoko ga pozicionirao, no da je ostao živ zasigurno ga ne bi imenovao svojim nasljednikom, za što imam i potvrde.
Međutim, već sam nekoliko puta rekao kako je on osoba s mišićima, ali bez kondicije. Njegovih prvih pet rečenica u javnim nastupima je izvrsno, ali daljnjih pola sata je dosta teško za izdržati jer se konstantno ponavlja. Osim toga, nesklon je proširivati svoj diskurs"

O Saboru i politicarima:
"Sjednite pred ekran i pogledajte te fizionomije. Iza tih muklih lica ne postoji neki naročiti intelekt. Postoji sigurno petnaestak ljudi u parlamentu koji mogu biti arhetip hrvatskog političara. Među njima postoji i nepodnošljivi primitivizam kojeg oni ad persona jedan do drugoga niti ne primjećuju. Od Bebića, pa do ne znam koga. Ne bih ih nabrajao jer bi to moglo potrajati do kraja našeg razgovora."


Mnogi, ukljucujuci i mene to isto mislimo, no Vjeran Zuppan to divno kaze.. Onako kako jest.. Jasno i razumljivo.. i istinito. Procitajte sve. Vrijedi.



http://www.h-alter.org/vijesti/kultura/zivot-u-demokratskom-patu

Nema komentara:

Objavi komentar