nedjelja, 2. listopada 2011.

PRIKRIVENI EKONOMSKI UBOJICA by john perkins - Superknjižara

Prikriveni ekonomski ubojice (na engleskom economic hit man) su vrlo dobro plaćeni profesionalci koji zemljama čitavog planeta nude milijarde dolara. Oni kanaliziraju novac iz Svjetske banke, Agencije Sjedinjenih Američkih Država za Međunarodni razvoj (USAID) i drugih inozemnih organizacija za "pomoć" u državne blagajne velikih korporacija i u džepove malobrojnih bogatih obitelji koje kontroliraju prirodne resurse zemlje. Njihovi su alati medu ostalima varljivi financijski izvještaji, rigidni izbori, potplaćivanje, iznuđivanje, seks i ubojstvo. Oni igraju igru koja je stara od pamtivijeka, ali je poprimila nove i zastrašujuće razmjere upravo u ovo doba globalizacije,
Valjda ja to dobro znadem; bio sam uspješan prikriveni ekonomski ubojica.
Napisao sam ovaj dio 1982. godine, kao uvodnik knjizi radnog naslova Savjest prikrivenog ekonomskog ubojice. Knjiga je namijenjena predsjednicima dviju zemalja, ljudima koji su mi bili klijenti te sam ih poštovao i mislio o njima kao o srodnim dušama - Jaimeu Roldosu, predsjedniku Ekvadora i Omaru Torrijosu, predsjedniku Paname. Obojica su preminuli u strašnim udesima. Njihova smrt nije bila slučajna. Ubijeni su jer su se suprotstavili onoj družini korporativne vlade i bankovnih glavešina čiji je cilj globalno carstvo. Mi, prikriveni ekonomski ubojice nismo uspjeli uvjeriti Roldosa i Torrijosa pa su se u igru ubacili drugi profesionalci, šakali* koje je angažirala CIA, i uvijek su nam bili za petama.

PRIKRIVENI EKONOMSKI UBOJICA by john perkins - Superknjižara

Nema komentara:

Objavi komentar